Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Акумулатор

    Здравейте, колеги!
    Искам да ви задам въпрос относно какъв акумулатор да си купя, щото моя е скапан вече. Беше Бош 60 ампера на 156 2.0 Селеспийд (автоматик). Какво ще ми препоръчате, кажете не само най-изгодните, а и по-качествените!

  • #2
    Като марка аз бих ти препоръчвал exide или бош!
    sigpic
    Gulfstream G650 with Italian design...

    Comment


    • #3
      Значи за мен освен "Варта" има още една марка - АС Делко - който от двата си купиш на 100% няма да сбъркаш!
      AR 166 2,4 ЖТД Волво 460 1,9 ТД, Волво 460 1,7 I ех, Браво 1,4 12V ех, Ланча Y 1,4 12V ех, Пунто 1,1 6 speed ex, Пежо 106 ех и първата ОРел кадет 1,6 печка - "карабина" - с манивели по вратите и вЪлнен салон

      Comment


      • #4
        Виж тази тема колега, може да ти е полезна с нещо.


        http://clubalfaromeo.com/forum/showt...EB%E0%F2%EE%F0
        156 2.0TS 155hp; Suzuki GSX-R600

        Comment


        • #5
          Аз съм с Варта 74 ампера и е екстра
          sigpicAlfa Romeo 156 1.8ts-2000г
          Alfa Romeo 156 2.0ts-1998г

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от stefoo Покажи съобщение
            Аз съм с Варта 74 ампера и е екстра
            Е хаа колега на теб ако ти свърши бензина спокойно мажеш да се прибереш на стартер и на следващия ден да ходиш да заредиш,по-темата,колега слагай по-високи ампери(60 до 74) за да ти е мирна главата.
            156 2.4 jtd 2001 Sportwagon Sony,Hertz,Boss & JBL sound
            KONI sport adjustable suspension kit,Big BREMBO brake kit
            Cinquecento 1.1i 1998 Sporting
            Subaru İmpreza 2000 turbo 1999 Sportwagon

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Marin_V Покажи съобщение
              Здравейте, колеги!
              Искам да ви задам въпрос относно какъв акумулатор да си купя, щото моя е скапан вече. Беше Бош 60 ампера на 156 2.0 Селеспийд (автоматик). Какво ще ми препоръчате, кажете не само най-изгодните, а и по-качествените!
              Най-изгодни са най-евтините, т.е. нискокачествените. Най-скъпите са Варта и Бош. 63 Ач е правилният капацитет.

              Успех

              Comment


              • #8
                Аз, колега съм със ZAP 64 Ач, чешки мися по немска технология, скапа се първият и ми го смениха с нов, не е лош. струва около 150 лв. Обикновенно не се скапвали много според продавача.
                За твоята алфа е най-малко 62 Ач.
                Ако слагаш варта имай предвид, че ги правят в пазарджик и освен синята пластмаса няма никаква др разлика в технолигията им от българските които се правят там, мисля, че ИСКРА бяха, но вартата е по-скъпа. Това е според мнението на едни пазарджишки приятел.
                Иначе гледах наскоро Магнети Марели в МЕТРО по около 150 лв., но не обърнах внимание какви Ач са. Все пак половината алфа е магнети марели.
                Alfa Romeo 156 2.0TS, 150 коня
                ЕГН:0103041325

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                  ...Ако слагаш варта имай предвид, че ги правят в пазарджик и освен синята пластмаса няма никаква др разлика в технолигията им от българските които се правят там, мисля, че ИСКРА бяха, но вартата е по-скъпа. Това е според мнението на едни пазарджишки приятел.
                  ...
                  Колега, тука е технически раздел, много моля, ама - много, непроверени и откровено дезинформиращи мнения, тук да не се дистрибутират!

                  Благодаря

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от kiko73 Покажи съобщение
                    Значи за мен освен "Варта" има още една марка - АС Делко - който от двата си купиш на 100% няма да сбъркаш!
                    Първоначално публикувано от vinilov Покажи съобщение
                    Аз, колега съм със ZAP 64 Ач, чешки мися по немска технология, скапа се първият и ми го смениха с нов, не е лош. струва около 150 лв. Обикновенно не се скапвали много според продавача.
                    За твоята алфа е най-малко 62 Ач.
                    Ако слагаш варта имай предвид, че ги правят в пазарджик и освен синята пластмаса няма никаква др разлика в технолигията им от българските които се правят там, мисля, че ИСКРА бяха, но вартата е по-скъпа. Това е според мнението на едни пазарджишки приятел.
                    Иначе гледах наскоро Магнети Марели в МЕТРО по около 150 лв., но не обърнах внимание какви Ач са. Все пак половината алфа е магнети марели.
                    Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                    Колега, тука е технически раздел, много моля, ама - много, непроверени и откровено дезинформиращи мнения, тук да не се дистрибутират!

                    Благодаря
                    Varta отдавна не прави каквито и да е батерии. Бизнесът е разделен на сектори и продаден (малки батерии, микро батерии, авто батерии) някъде през 2006 година. Купувачите имат право да ползват марката "Varta". Бизнесът с авто-акумулатори е купен от Johnson Controls.
                    Справка: тук - http://en.wikipedia.org/wiki/VARTA и тук - http://www.varta.com/eng/ (загледайте текстовете под картинките за отделните сектори).
                    За качеството им не мога да коментирам - не съм ги ползвал.

                    И за да не е спам мнението ми:
                    Аз миналото лято (2010 г.) си взех от Метро Magneti Marelli ETS 74 Ah (черно жълт е на външен вид). Засега не съм имал грижи с него.
                    There's always more money to make and more shit to bitch about.
                    156 SW 2.4 JTD

                    Comment


                    • #11
                      Аз съм виждал 7-годишен акумулатор Монбат на Вектра, така че . . . Всичко е късмет. От евтините акумулатори се оплакват по принцип повече, щото по правило се слагат на по-скапаните коли Българските акумулатори се правят приоритетно за износ И са по принцип по-оборотни, т.е. незастояли. Технологично може и да са по-назад, разбира се.
                      sigpic
                      156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
                      "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от zloster Покажи съобщение
                        Varta отдавна не прави каквито и да е батерии. Бизнесът е разделен на сектори и продаден (малки батерии, микро батерии, авто батерии) някъде през 2006 година. Купувачите имат право да ползват марката "Varta". Бизнесът с авто-акумулатори е купен от Johnson Controls.
                        Справка: тук - http://en.wikipedia.org/wiki/VARTA и тук - http://www.varta.com/eng/ (загледайте текстовете под картинките за отделните сектори).
                        За качеството им не мога да коментирам - не съм ги ползвал...
                        И тъй като стана въпрос за Johnson Controls, да дам още малко информация.

                        Въпросните акумулатори, собственост на Johnson Controls, се произвеждат в най-модерния завод в Европа, в Испания, откъдето излизат с търговските марки Varta и Bosch. На декларацията за съответствие пише: Varta Bosch Technologies ...

                        Технологията е на Varta, инвестицията - на Bosch. Глобализация, кво да прайш ...

                        Comment


                        • #13
                          Да, и затова дори различните серии на Варта и Бош са с еднакви названия - black, blue, silver.
                          Че дори с напълно съвпадащи ампери, пусков ток и т.н.
                          Дали Бош или Варта, е все тая, все е хубаво. Аз на Рендето купих от синята серия - доволно.
                          Колегите изредиха и някои други не лоши марки, но ако се спреш на Варта/Бош, твоя модел е Силвър 63Ампч за 156-цата.
                          Две черни перли...

                          Alfa Romeo 156 1.6 Twin Spark '99 | Renault 19 1.4 Energy '93

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
                            И тъй като стана въпрос за Johnson Controls, да дам още малко информация.

                            Въпросните акумулатори, собственост на Johnson Controls, се произвеждат в най-модерния завод в Европа, в Испания, откъдето излизат с търговските марки Varta и Bosch. На декларацията за съответствие пише: Varta Bosch Technologies ...

                            Технологията е на Varta, инвестицията - на Bosch. Глобализация, кво да прайш ...
                            Първоначално публикувано от -Bobby- Покажи съобщение
                            Да, и затова дори различните серии на Варта и Бош са с еднакви названия - black, blue, silver.
                            Че дори с напълно съвпадащи ампери, пусков ток и т.н.
                            Дали Бош или Варта, е все тая, все е хубаво. Аз на Рендето купих от синята серия - доволно.
                            Колегите изредиха и някои други не лоши марки, но ако се спреш на Варта/Бош, твоя модел е Силвър 63Ампч за 156-цата.
                            Благодарности за информацията.
                            There's always more money to make and more shit to bitch about.
                            156 SW 2.4 JTD

                            Comment


                            • #15
                              Еxide, много са качествени и издръжливи, моят е поне на 6-7 години, карам малко и нямам гараж
                              Last edited by fred; d.m.y г., 19:34.
                              Alfa Romeo 156,2.0TS 98 г.
                              Нагоре по стълбата, която води надолу
                              sigpic

                              Comment

                              Working...
                              X